فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شرایط و قوانین

قابل توجه کلیه کاربران محترم فروشگاه مبلمان اداری ارگ

ورود به سایت www.argoffice.ir و استفاده از خدمات آن، به معنی اطلاع کاربر از قوانین و مقرراتی است که در ذیل عنوان شده و پذیرفتن آنهاست.

بنابراین خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق این مقررات به خصوص در زمان ثبت سفارش اینترنتی کالا، در جهت استفاده بهینه از خدمات سایت و فروشگاه اینترنتی ارگ اقدام نمایید. لازم به ذکر است مرجع رسمی اطلاع از شرایط و مقررات فروشگاه اینترنتی ارگ، فقط اطلاعات مندرج در این صفحه است.

فروشگاه مبلمان اداری ارگ ،  نماینده ی رسمی معتبرترین تولیدکنندگان در حوزه ی مبلمان اداری  و دکوراسیون می باشد. درکنار هر کالا نام تامین کننده اصلی کالا ذکر شده است و خریدار، کالای موردنیاز خود را براساس اطلاعات و خدمات ارائه شده از سوی تامین کننده کالا خریداری می نماید.

تعاریف:

به منظور آشنایی با تعاریف متداول فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ ، لطفا موارد زیر را مطالعه نمایید.

فروشگاه: فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ

سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ به آدرس www.argoffice.ir

محتوای سایت: قیمت، متون، عکس و جدول مشخصات فنی صفحه محصولات. همچنین کلیه اطلاعات مربوط به مقالات نیز در قالب محتوای سایت نمایش داده می شود.

کاربر: هر شخصی که وارد سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ شود کاربر آن محسوب می شود.

عضو: با ثبت نام در سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ و اختصاص پنل کاربری، هر فرد یک کاربر ارگ تلقی می شود.

مشتری یا خریدار کالا: هر عضوی که هر کدام از کالاهای سایت را خریداری می کند، مشتری ما یا خریدار کالا از ارگ است.

سفارش: مجموعه سبد خرید حاوی کالاهای انتخاب شده برای خرید. هر سبد خرید شامل یک یا چند کالاست.

تامین کننده: تولیدکننده ی کالاهایی که در سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ به عنوان نماینده ی رسمی ثبت شده است.

قیمت گذاری

قیمت کلیه کالاهای عرضه شده در سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ ، توسط تولیدکنندگان و تامین کنندگان تعیین شده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ قیمت‏‌های خرده فروشی است که توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و به وسیله خود تولیدکننده و کلیه نمایندگی های او به صورت یکسان رعایت می گردد.

ثبت سفارش

ارگ به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز امکان ثبت سفارش می‌‏ دهد. پردازش سفارشات از ساعت ۵ بعدازظهر همان روز و سفارشاتی که در ایام تعطیل دریافت شده اند اولین روز کاری بعد از تعطیلات خواهد بود. روزکاری به معنی روز شنبه تا پایان وقت اداری چهارشنبه هر هفته می باشد و پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی در ایران مورد محاسبه روزکاری قرار نمی گیرند. لازم به ذکر است زمان تحویل کالا توسط تولید کننده تعیین گردیده است.

خریداران محترم فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ باید هنگام سفارش کالای مورد نظر، تمام ویژگی های کمی و کیفی اعم از ابعاد، جنس، رنگ و غیره را با دقت انتخاب نموده و سبد خرید خود را به طور صحیح تکمیل و تا مرحله واریز وجه و دریافت کد پیگیری مراحل را ادامه دهند. بدیهی است درصورت انتخاب کالا و یا ویژگی های نادرست مربوطه، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مسئولیت هرگونه اشتباه یا نقصی که مربوط به اشتباه در انتخاب کالا و تکمیل سبد خرید کالا باشد به عهده خریدار می باشد و مسئولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ نیست.

در مورد رنگ کالا به این نکته توجه شود که رنگ کالا درمانیتورهای مختلف با اندکی تغییر مشاهده می شود. درخصوص مغایرت رنگ کالا نیز معیار تفاوت کلی رنگ است و مغایرت شامل طیف های تیره یا روشن تر در همان رنگ نخواهد شد. لذا در صورت برخورداری از حساسیت در انتخاب رنگ، قبل از خرید طی تماس تلفنی با فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ از کارشناسان ارگ مشاوره دریافت کنید.

پرداخت وجه سبد خرید،  به صورت آنلاین و در زمان ثبت سفارش بوده و لازم است تا کل بهای سبد خرید پرداخت گردد تا سفارش ثبت شود. پس از تماس پشتیبان فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ و تایید خریدار، ثبت سفارش نهایی انجام شده و پس از آن امکان لغو خرید امکان پذیر نیست.

فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ همواره در ثبت، ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، با برقراری ارتباط مستمر با تولید کننده و انجام مراحل کنترل کیفیت، نهایت دقت و تلاش خود را به کار می گیرد اما لازم به ذکر است ارگ به عنوان یک فروشگاه اینترنتی ، پل ارتباطی تولید کننده با خریدار است و برای انجام فرآیند صحیح خرید ، نیازمند همکاری و تعامل با این دو گروه از ذینفعان خود می باشد. بنابراین در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش ‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای ارگ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

حمل و ارسال کالا

کلیه کالاها در انبار پردازش کالای فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ ، کنترل کیفی شده و سپس با بسته بندی ایمن آماده ارسال می گردند. به همین دلیل بروز هر گونه خسارت به کالا در هنگام حمل و نقل به دلیل نقص در سیستم های ارسال کالاست و به صورت پیش فرض مسئولیتی متوجه ارگ نیست.

براساس مقصد و فاکتور خرید مشتری رویه های ارسال به صورت زیر است:

با توجه به انتخاب روش ارسال، کالاها در محل باربری شهر مقصد و در صورت ارسال با پست یا تیپاکس درب منزل خریدار تحویل داده می شود.

  • ارسال با باربری: هزینه ارسال به شهرستان توسط باربری به صورت پس کرایه و پرداخت هزینه در مقصد به عهده مشتری است.

تحویل کالاها در محل باربری شهر مقصد است و خریدار باید در اسرع وقت نسبت به دریافت سبد خرید و بررسی آن اقدام نماید.

  • ارسال با تیپاکس: ارسال به شهرستان توسط تیپاکس  به صورت پس کرایه و پرداخت هزینه در مقصد به عهده مشتری است.

ضمانت سلامت کالا توسط تیپاکس و پرداخت هزینه حمل طبق نرخ مصوب تیپاکس توسط مشتری به هنگام تحویل کالا درب منزل خریدار است. جهت اطلاع از محدوده هزینه حمل، قبل از خرید با فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ تماس بگیرید.

درصورتی که تیپاکس در شهرستان مشخصی سرویس حمل ارائه نکند، سفارش با باربری  ارسال می گردد و کلیه هزینه های حمل تا شهرستان و از محل باربری تا محل مشتری با خریدار کالا است.

  • ارسال با پست : ارسال به شهرستان توسط پست به صورت پس کرایه و پرداخت هزینه در مقصد به عهده مشتری است.

درصورتی که علیرغم هماهنگی انجام شده، به هنگام ارسال کالا ، خریدار در محل تحویل حضور نداشته باشد و یا به دلیلی امکان تحویل کالا میسر نگردد و کالا به انبار بازگردد حمل مجدد کالا، مستلزم پرداخت هزینه حمل ازسوی خریدار کالا خواهد بود.

حمل در طبقات: درصورتی که خریدار نیاز به حمل در طبقات و خدمات ویژه علی الخصوص چهت نصب و مونتاژ میزهای اداری  برای تحویل کالا در محل مورد نظر را داشته باشد، باید حتما قبل از ارسال و هنگام تماس جهت هماهنگی ارسال به واحد پشتیبانی اعلام کند. حمل طبقات شامل هزینه مجزا بوده و طبق تعرفه مشخص در محل از سوی مشتری به حمل کننده پرداخت میگردد. برای ساختمان های دارای آسانسور هزینه به ازای یک کارگر ۲۵۰۰۰ تومان و برای ساختمان های بدون آسانسور هزینه حمل به ازای هرکارگر و یک طبقه ۳۵۰۰۰ تومان

دریافت کالا

در هنگام تحویل کالا بایستی بسته بندی کالا باز شده و سلامت کالا به تایید مشتری برسد و برگه تحویل آن که به منزله تحویل سالم کالاست توسط فرد تحویل گیرنده امضاء گردد .لذا حضور سفارش دهنده یا تحویل گیرنده ذکرشده در فرم سفارش، در هنگام تحویل کالا ضروری است. پس از تحویل، هرگونه اعلام نقص و ایراد مورد تایید فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ نیست.

کلیه کالاهای فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ دارای گارانتی سلامت فیزیکی کالا فقط تا زمان تحویل به مشتری هستند. خریداران کالا میبایست قبل از تحویل کالا از سلامت فیزیکی محصول اطمینان حاصل کنند پس از دریافت کالا توسط مشتری ، فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای فروخته شده نخواهد داشت.

در شهرستان ها در صورت انتخاب حمل با باربری، ارسال بار تا شعبه باربری شهرستان انجام می شود و لازم است خریدار در اسرع وقت به دفتر باربری مراجعه کرده و کالا را تحویل بگیرد. در صورت تاخیر در دریافت کالا، پرداخت هزینه انبارداری باید توسط خریدار انجام گرفته و مسئولیتی متوجه ارگ نیست. هماهنگی دریافت کالا از شعبات باربری شهرستان ها توسط فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ با مشتریان انجام می گیرد.

نصب کالا

هزینه نصب کالاهایی که نیاز به نصب دارند ، توسط مشتری پرداخت می گردد. مشتریان لازم است جهت آگاهی از خدمات و هزینه نصب قبل از اقدام به خرید ، با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ تماس حاصل فرمایند.

عودت کالا

با توجه به ماهیت کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ (کالاهای اداری ) برخی از کالاها به صورت سفارشی و براساس انتخاب مشتری تولید یا تامین می گردد. یعنی تولید کننده براساس درخواست خرید مشتری کالا را با رنگ و سلیقه مشتری تولید می کند. در این موارد انصراف از خرید کالا مورد پذیرش نیست و درخواست انصراف و بازگشت کالا منجر به کسر ۳۰ درصد از مبلغ کالا میگردد و هزینه حمل وعودت کالا نیز برعهده مشتری خواهد بود.

درصورتی که مشتری هنگام تحویل کالا، متوجه نقص در ظاهر و سلامت کالا و یا مشکل فنی در عملکردهای کالا بشود و یا اینکه کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا و فاکتور خرید خود مغایرت داشته باشد، بنابر شرایط اعلام شده می تواند کالا را مرجوع نماید. پس از بررسی مورد در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا،  براساس مقررات گارانتی اعلام شده از سوی تولیدکننده نسبت به رفع مشکل یا تعویض کالا اقدام خواهد شد.

خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش هر کالا بر اساس ضوابط هر تولیدکننده  است و مستقیما به وسیله خود تولید کننده ی  مربوطه انجام می شود. فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ارگ هماهنگی میان تولید کننده و مشتری را در موارد لازم انجام می دهد. گارانتی کالا شامل مشکلاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر در کالا ایجاد شده اند ، نمی شود.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ارگ آفیس بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ارگ آفیس، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ارگ آفیس در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ارگ آفیس با آدرس ایمیل شما انجام می شود.
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم